2 Mayıs 2012 Çarşamba

bu yazıda başlıksız olsun bulamadım.
bugünlerde o kadar çok yoğunum ki yetişemiyorum hiçbirşeye .
eve, işe, çocuklara, eşime, hobilerime,gezmeye hepsine zaman ayırmak istiyorum.iş ve ev arasına sıkışıp kalıyorum.
Mutluyuz erkamımın süt dişi çıkıp yerine yenisi gelince ailemize yeni bir birey gelmiş gibi oldu adı dişcik onunla konuşup fırçalamayı unuttuğumuz sabahlar özür diliyoruz.Başbaşa kahvaltı ediyoruz.
ufaklıkta hepbir bambamlık halinde herşeyi vurup kırıyor.Dahsı bana teyzesine ve abisine şiddet uyguluyor. Yakında haberlerde şiddet gören bakıcı diye çıkarsa şaşırmam kadının hep dudaklarını falan patlattı.

ayrıca diğer bloglardan özellikle dikiş dersi'nden çok özendim dikiş dikmek istiyorum gerekli herşey var ama sorun sadece benim dikiş bilmemem yardım edin banalütfen nereden başlasam nasıl yapsam?
1Mayıs işçi bayramı tatilimi evde evde bir bebek yaparak geçirdim(amigurumi)ve bugün bu örgü bebek yapımını oğlumun okulundaki velilere düzenlenen bir kursda anlattım umarım faydalı olmuştur gerçi kurs sonunda hepsi bir ucundan başlamıştı örmeye.
ayrıca bir ders daha yapalım diye ısraredip bir gurup daha oluşturalım diyorlar ama anlattım onlara bir devlet memuru olduğumu ve vakit ayıramayacağımı.Bu bebekleri ördüğümde mutlu oluyorum ve de çocuklarda mutlu oluyor.onların mutluluğunu görmekte güzel.Şimdi mesaiye dönmem gerek hepinize mutlu günler....

Not :ben burada yazar iken acaba beni duyan varmı varsa lütfen bir ses verin ve beni blogunuzda tanıtın......

2 yorum:

  1. ben acami bir dikişciyim ama pratik olarak diktiğim kıyafetleri basit olarak anatıp paylaşayım inşallah işine yarar ;)

    YanıtlaSil
  2. çok sevinirim şimdi bende diktiğim bir eteği paylaşayım...bakın bakalım nasıl olmuş eksikleri çok ama

    YanıtlaSil