11 Temmuz 2012 Çarşamba

eyvah ! telefon klozet


Bu iki nesne bir araya nasıl gelir?
Cevap:Arda Efruz
Efenim dün bizim bızdık teyzesinin telefonunu kaşla göz arasında (ora nereyse) klozete atmış ve farketmemişler.Taki telefon lazım olasıya  aramışlar taramışlar yok sonra bulmuşlar ama telefondan sonra kartta kabarmış suyun içinde. ya bunlar nezaman büyüyecek?ne zaman yaramazlıktan vazgeçecek hayır birşey değil benim ali erkamım uslu mülayim bir çocuktu arda efruzun yanında oda zıvanadan çıktı.Oğlum ne yaptın diyorum bıdı bıdı diyor Ayo bıdı bıdı dio.Çokta tatlısınız bayılıyorum şidiki konuşmalarına
-Atak Hammm didi(atak köpeğimiz ham demiş)
-Aya(ayak)
-Abici(abi)
-Ayçiçi(ayçiçek)
-Attidi(gezmek)
-bıdı bıdı(banyo yapmak)
-Nina(teyze demek ali erkamda lula diyordu teyzesine ismi nurhan)
-hıh(herşey için kullanılan joker kelime herşeye hıh diyor)
İnternetimde bir sorun oldu dün hiç bir yere giremedim bilgi işlem sorumlusu arkadaşı sıklıkla rarayıp bıktırınca oda çözümü buldu.Aslında fenada olmadı 1 günlük internet yokluğunda Emine Fikriye Beledli'nin Dürr ve sadef kitabının yarısını okudum oldukça sürükleyici Peygamber efndimiz(sav)i ve annesini anlatıyor tavsiye ederim.Herkese sağlıklı  mutlu günler dilerim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder