17 Eylül 2012 Pazartesi

Yekta Bebek

Merhaba arkadaşlar
Ben yepisyeni bir bebekle karşınızdayım ismi yekta
Yapım aşaması tamamen doğaçlama.Laf aramızda yektaya benzetmeye çalıştım ama pek başarılı olamadım sanırım.
Bu güzel bebek yeğenim yektanın kız arkadaşı özgeye hediye yapıldı.Yaparken arda efruza yekta bebek yapıyoruz demiştik sürekli dikta(yekta) dedi bebeği gördükçe.
Başta caillou ya benzedi.iki kulak iki göz tamam. Böylece Caillou yapabileceğimi öğrendim.:)

Sonra düzensiz saçları önlük bağlanarak bizzat benim tarafımdan traş edildi.Berberlik yapabileceğimi de öğrendim:) 

 Sonraki halinide cedric'e benzetti arkadaşlar Son olarak Cedric yapabileceğimide öğrenmiş oldum.

Umarım beğenmiştir. Kastamonu eğitim fakültesi siparişlerinizi bekliyorum:)

Buda yeğenim yekta karşılaştırma yapın diye ekledim.



Hoşçakalın.

6 yorum:

  1. yekta bebek çok tatlı, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler
      Yapmaya çalıştık birşeyler amaç üretmek.

      Sil
  2. ellerinize sağlık çok güzel olmuş
    size ufak bir hadiyem var gelip alırmısınız
    http://ummucan.blogspot.com/

    YanıtlaSil