30 Ocak 2013 Çarşamba

Chibiiiii

Eşim bir süre önce chibi tekniği ile çizim yapmaya heveslendi
eli yatkın bunlar çıktı
bu kapı şeysi (güzel türkçemin en manalı kelimesini kullanıyorum gerçek adını bilmediğim için.)

Ali Erkamın odasına çizdi.yani kapısına yani kapı koluna 
Bunlarda denemeleri




 Şu üsteki benim sanırım
hemen alttaki göbüşü açık olan arda efruz
Buda çantalı olan Ali Erkam
ben ailenin chibisini yapda keçeden kişiye özel yapalım diyorum ama
canı isterse birgün çizer çizincede güzel şeyler ortaya çıkar.
herkese selametle...


1 yorum:

  1. hep bayılmışımdır bu çizimlere gerçekten çok başarılı :)
    Bu arada Seni blogumda mimledim.Mim kabul ediyo musun bilmiyorum, o yüzden mahzur gör.
    http://biryumakhobi.blogspot.com/2013/02/ilk-mimim.html
    Sevgilerimmlee.. :)

    YanıtlaSil