26 Mart 2013 Salı

Çocuğu Kim Yapar?

Birkaç zaman önce sessiz sakin çekirdek ailem ve ablam oturuyoruz.
Benim büyük tosba Ali Erkam hiç belini toplamaz atlet sürekli dışarda
Hatta atleti tişörtünden önce kirlenir o derece yani sabah belini toplar okula gönderirim öğlen gelir atlet dışta tam bir paspal
Rahmetli anneciğim de beni hep belinden üşütme çocuğun olmaz nasihatleriyle büyüttü
Tabi annemden duyarda Ali Erkama söylemezmiyim.
-Bak oğlum topla şu belini çok paspal görünüyorsun.
-(omuz çekme hareketi)
-Hem toplamazsan üşüteceksin çocuğun olmayacak!
(hızla çevrilen baş görülesi bir surat)
-Neeeeeee onuda mı ben yapıyorum?
-ımmm.kemmm kümmmm
Ablamla bende kopma yerlerdeyiz gülmekten
kendisiyle alay edildiğini düşünen ve çok kızan Ali Erkam
-Ay yanlış söyledim altını ıslatırsın diycektim ya hem ben sana gülmüyorumTeyzen bişi dedi ona gülüyorum.
odadan çıktığı anda yeniden kopma
söylene söylene giden  ali erkam
-Karım yapar heralde ben nası yapacam alla-alla

4 yorum:

  1. EVET CANIM ÖYLE DURUMLARDA İNSAN NE YAPACAĞINI BİLMİYOR.DEDİĞİN GİBİ O AN İMDATA ONA YAKIN VE ÇOCUKLARIN ANLAYACAĞI Bİ ŞEY SÖYLEMEK GEREKİYOR. BU TÜR OLAYLARDA ÇOCUKLARIMIZLA YAŞADIĞIMIZ EN TATLI EN DOĞAL ANILARIMIZDAN BİRİ. İYİKİ VARLAR.

    YanıtlaSil
  2. merhabalar sizi izlemeye aldım bende sizi beklerim
    www.kendimceseyler.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. AHH YERİM BEN ONUDA KARISINIDA ŞUNA BAK MAŞALLAH SANA... DOĞRU YAVRUM HEPSİ SENİN BOYNUNA OLURMU:)))İLK DEFA SESLİ GÜLDÜM EŞİMEDE OKUDUM :))

    YanıtlaSil