3 Nisan 2013 Çarşamba

ordan burdan şurdan

Çok yoğun vede yorucu haftalar geçiriyorum
Bide bahar yorgunluğu üstüme fil gibi oturdu.
Kaldırabilene aşk olsun.


Haftasonu At Çifliğine gittik.
Midilliler ve biz


 Arda Efruz görevlininbirini yakaladı
itimiz at bincez dedi
adamda ne yapsın gezdirdi  tosbayı

 Ali Erkamda başta korkacakmış gibiydi ama kıvırdı bu işi
Çocuklar çok sevdi bu işi sanırım hafta sonları daha çok gideceğiz çifliğe 
 Anne ne kadar güçlüyüm bi fotoğrafımı çek dedi.
hakikaten çok güçlü !.
 Akşam babam yemeğe gelirken bana bunları getirmiş nasıl mutlu oldum anlatamam

Mutfağa koydum kalmış orda sabah uyanıpda mutfağa girince beni kokularıyla karşıladılar.
Yüzüme kocaman bir gülümseme yayıldı.
hepinize sevgiler...

2 yorum:

  1. arkadaşımk o fil kalkacak yakında ve burdaki yerini bluz-etek işleme vs. el işleri alacak. buarada gittiğin yer çok güzel en yakın zaman da bizde gideceğiz. çocuklar ve bizim için farklı bir zaman olur en azından

    YanıtlaSil
  2. sen benim 100. takipçimsin hoşgeldin:)

    YanıtlaSil