19 Ağustos 2013 Pazartesi

Bebek hazırlıkları Bölüm 1


Bizim bir kızımız olacak 
Yiğenim Büşü'nün bir kızı olacak(Ali Erkam ona hep böyle hitap ederdi)


Tabi bizde kız olmadığından hevesimiz olduğundan büşüyüde canım kadar sevdiğimden aldı beni bir telaş


Her zamanki gibi yumurta kapıya gelince harekete geçtiğim için 
büşünün prenses 36 haftalık olunca başladım 


terslik ya en son yapılması gerekenden başladım 
o kadar yapılacak alınacak var ben oturdum bebek ördüm.Aceleciyim dedim ya yüzünü yapmadan göstereyim dedim.


Birde elbiselerin altından görünen fırfırlı nonlar çok hoşuma gidiyordu.
İlk iş çarşıya çıkınca onu aldım.

http://amigurumiforum.blogspot.com/2013/05/arajman-doll.html bebişin örneği buradan yüzünü yapınca birdaha resimlerim.
Hadi bana kolay gelsin daha çok işim var (aslına bakarsanız yapacaklarım çok işlevsel değil ama özendiklerim napim)
Bebişim sağ salim zamanında anneni üzmeden gel biz seni bekliyor olacağız.
hoşçakalın.

2 yorum:

  1. böle de şirin zaten büşünün prensesinin prensesi.
    kolay gelsiin.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim.
    şirinemin şirinesi...

    YanıtlaSil