25 Ekim 2013 Cuma

baharatlık mı o ne ?


Epey aradan sonra buradayım işte 
taşındım yerleştim(!) geldim.
Bayram öncesi evde sakin sakin kavanoz boyarken haber geldi 
Evin işleri bitti taşının diye paldır küldür taşındık.


ilk hafta doğalgazımız açılmadı piknik tüpü ve katalitik ısıtıcı eşlik etti bize





kavanozlara elektrik bandı yapıştırdım kelebek kalıbı ile kestim
boyadım vernikledim
sarardı vernik sararttı


bantları çıkarttım.


Arda Efruzun bebekliğinden kalma meyve püresi kavanozlarınıda boyadım.



Nasıl olmuş mutfaktaki köşeleri


bunlarda yavrucakların soğuk olunca ikiside ev botlarını çıkartmadı ayağından


Ali Erkamın botları bana denk geliyor inanamadım ...
hoşçakalın 
Hepinizi seviyorum.......

13 yorum:

  1. Çok şirin olmuşlar...bayıldım baharatlıklara!

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuşlar ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Çok Teşekkürler daha iyilerin sizin olsun inşallah

    YanıtlaSil
  4. o sünger ponpon mu adını tam bilmiyorum kullanışlımı?Yeni evinizde güle güle oturun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ponpon fırça kullanımı çok rahat cama uygulaması kolay
      güzel yorumunuz için teşekkürler

      Sil
  5. merhaba çaLışmaLarıNız çok güzeL oLmuş da beN şu eLektrik baNtıNıN NasıL bişi oLduğuNu sorsam size :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. renkli elektrikçilerin kullandığı bant çıkarması kolay kesimide kolay.
      Güzel yorumunuz için teşekkürler.

      Sil
  6. çok güzel olmuş güle güle oturun.

    YanıtlaSil
  7. teşekkürler
    Rabbim olmayanlara nasip etsin.

    YanıtlaSil
  8. kavanozlar harika olmjuş.evet bazı vernikler sarartabiliyor.güle güle oturun cnm taşınmak gerçekten rezillik ay ..

    YanıtlaSil
  9. ellerinize sağlık cok güzel olmuşlar banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel olmuşlar,elinize sağlık. Bloğunuzu izlemeye aldım,benim de bir bloğum var,beklerim...http://benbuara.blogspot.com/

    YanıtlaSil