2 Ekim 2013 Çarşamba

seni sevmiyorum ekim

Seni sevmiyorum hatta senden nefret ediyorum diyebilirim.
eylül yada kasımda böyle değil hissettiği hisler
Canımı annemi kaybettim sende
yağmurlar başladı ben yağmuruda sevmem
içim daralır sanki  birazdan çok önemli birşey olacakmışta unutulmuş yada yarım kalmış hissi verirsin bana
yerimde oturtmazsın
boğarsın beni hep eve paçalarım ıslak gönderirsin
balkonumu alırsın benden
oğlumun parkını kum kovasını hep sana teslim ederiz 
git artık ya...
sevmiyorum seni. 

7 yorum:

  1. canım arkadaşım ensevdiğini kaybettiğin bu ayda ben doğdum . hayat bu işte bazen alır bazen verir. dayan demem.sabır et demem. ama ne yapmalı onuda bilmem. bazen unutmayı denemeli. bazen hatırlayıp o günleri anımsamayı.hatırlayıp ağlayıp boşalmakmı bilmem. ama şu varki seni seviyorum arkadaşım içten samimi......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bende seni çooook seviyorum iyiki varsın...
      İyiki arkadaşımsın..

      Sil
    2. Ayrıca İyiki doğmuşsun yoksa ben napardım.
      İşyerinin tadıda olmazdı.

      Sil
  2. hay allah o zaman tamam hadi çabuk gitsin şu ekim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa evet bende git diyorum ama gitmiyor
      gidecek elbet baki değil ama beni kızdırıpta gidecek

      Sil
  3. hay allah o zaman tamam hadi çabuk gitsin şu ekim.

    YanıtlaSil
  4. canım benim annenize Allah rahmet toprağı bol olsun.Ben de babamı kayıp etmiştim ama hayat devam ediyor Allah başka açılar göstermesin,bende bir an önce Ekim ayı gitsin diyorum sevgilerimle iyi bayramlar:)

    YanıtlaSil