27 Aralık 2013 Cuma

MANTO DİKMESEK Mİ?


 Şaka şaka yaptım işte yani sayılır dimi?


Rengi nasıl ama?


elimdeki dergilerde büyük beden pelerin vardı kalıbı çıkarıp bir cesaret 44 bedeni 36 ya çevirdim.



yani emin olmamakla birlikte yaptım herhalde 
fena durmuyor üzerimde napimm aceleciyim dergi bulmaya kadar dayanamadım:)


oğluşa kurabiye kek yaptık abimizle (saçları farkettinizmi? gelecek postta anlatacağım)


gece gece yedik içtik hoşgeçtik yaneee


hepinize iyi haftasonları 
mutlu cuma mesai bitimleri...

4 yorum:

  1. çok güzel oluyor ,rengide harika ...başlığa baktım dur bakayım dedim ne dikmek istiyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yehhu
      bu gazla hemen dikişte alırım ben soluğu
      teşekkürler eksiklikler var ama napalım yapa yapa öğreneceğim.

      Sil
  2. Pelerinlere aşığım resmen, bu da çok sevdiğim bir modeli. Güzel görünüyor hemen biter İnşallah :)

    YanıtlaSil
  3. :) ya sen komik annatıyon valla.
    :)

    YanıtlaSil