24 Aralık 2013 Salı

sen hiç külotluçorabı ile yemek yapan bir tosba gördün mü?

(iş çıkışı eve geldikten sonra ben daha yemeği yapmadan babam geliyor Öğlenleri yemek yemediğini düşünerek (yanlızlık)elim ayağıma karışıyor)

seninde annen çalışsaydı ve ev halkı aynı anda eve girseydi teyzenin aldığı külotluçorap çok sıcak tutsaydı ve çıkarmak istemeseydin(içlik niyetine)


Annende maksimum hız gösterseydi 
sende böyle olurdun...


kuzum benim anne ben olmasaydım sen nasıl yetiştirirdin bunları diyerek sürekli kendini övdü.
çorba bu karıştırılması lazım aynı zamanda salatada yapılmalı erkammmmmm yetişşş..

hepinizi seviyorumm...


Not:bu herzaman böyle olmuyor genelde bir gece önceden yemek yapmaya çalışıyorum yane o kadarda beceriksiz değilim...

12 yorum:

  1. CANIM BENİM ÇOCUKLARDA BİZDEN OLUYOR BELİRLİ BİR SÜRE SONRA...İYİ İYİ ALIŞSIN GELİNİ SENİ ÖVER YILLAR SONRA KAYINVALİDEM İYİ ÖGRETMİŞ DİYE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah över onlarda mesaili hayata alışıyor bugün mesai var kalkınnnn....

      Sil
  2. biraz daha büyüsün bende yaptıracağım oğluma, hatta şu anda yolda olan 2. oğluma da , yoksa ben evde tek başıma üç erkeğin işine nasıl yetişirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. of of tecrübeyle sabittir ki 3 erkek çok zor oluyor bir makine sadece erkek çorabı yıkıyorsun:)...

      Sil
    2. öyle deme bak, korkutma beni :) zaten eşime dedim bu eve artık bir yardımcı şart :)

      Sil
  3. Çocukları özellikle de erkek çocukları erkenden mutfağa sokmalı :) Geleceğe, ilerdeki eşi olacak hatun kişiye yardımcı bir eş olması için bugünden yatırım yapmalı ;)
    Çok tatlı fotoğraflar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle geleceğe yatırım
      umarım ileride gelinden hayır duası alırım...

      Sil
  4. ayy cok sirin :) ama erkek cocugunu mutfaga sokarak iyi yapiyorsun alissin, :) Keske esimide annesi boyle mutfaga soksaydida tost ve omletten baska bisey yapmayi ogrenebilseydi ( bu arada tostuda omletide nefis eee 31 yil pratik yapmis ikisinde XD )
    Fotograflar cok sirin
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler benim eşimde aynı ama birinin bu gidişatı değiştirmesi lazımm dimi ama:)

      Sil
  5. külotlu çoraplı erkek fotosu görmek de her zaman nasip olmuyor ama pek şirin. ne güzel düşünceliymiş yaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay görse çok kızar bana ama bayılıyorum bu hallerine tutup tutup ısırmak sıkıştırmak istiyorum yavrum hep kaçıyo benden sıktırdığım mıncırdığım için.:)

      Sil