10 Şubat 2014 Pazartesi

işte geldim burdayım

(Maşallah BarekAllah)
tatil bitti rapor bitti  düğün bitti normal yaşantıma geri döndüm çok işler yapmadım
(kuzenimin düğünü vardı)
acayip misafir ağırladım
hatta günde 3-4 misafiri bile buldu 
sudeli günler yaşadım 
uyanınca yumuşacık ona sarılmak harikaydı 
sizi zesu ile başbaşa bırakıyorum











yeğenime ne yakıştı kuzeni



elifte yeğenim oda çok tatlı zeynep sude gibi


(bu arada tokasını ben aldım )
kokoşluğun dibine vurdu 
herkes kızın olsa nasıl olurdu acaba diye soruyor 
sahi kızım olsa nasıl olurdu?

hepinizi seviyorum 
hoşçakalın....

5 yorum:

  1. eee gelmek zor oldu ama iyi oldu senin için işin kıymetini anlamışsındır.
    benim içinde iyi oldu. int. yolu ile görüşüyoruz en azından.
    zeynepçiğin maşallahı var....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geldim geldim
      iş kıymetli ama ev daha kıymetli hala...

      Sil
  2. çok talı bu yaaa , ısırmadan öpmeden duramaz ki insan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma sorma ısırmamak için insan dişlerini sıkıyor...

      Sil
  3. MasALLAH diyeyimde cocuga nazar degmesin,cok ama cok tatli bence bir ikisini kaldir burdan!

    YanıtlaSil