28 Ağustos 2014 Perşembe

seyahat eden ornitorenk




duydum ki güzel kalpli birinin bir ornitorenke ihtiyacı varmış

kahve makinasının üstünde boş boş durmasın dedim yanına üç-beş bişiy



eee tabi yalnız olmazdı 
güzel bir seyahat olması için güzel bir kutuya da ihtiyaç vardı.


kutuda sadesindena  ama sevimlisinden süslendi...
umarım beğenmiştir.


düğünlerde gezdiğimiz doğru


oğlumun adı çıktı bir kere ama napalım 
pek yalanda değil kız çocuklarıyla oynamayı daha çok seviyor
kuzenimin kızı ılgazla....


minicik ayaklarla elimi ölçüyoruz büyümüş mü diye 
büyümüş büyümüş


offff ev makarnası kestik hafta sonu çok güzel oldu:)


ılgaz ve arda efruzla veda edeyim


hoşçakalın 
hepinizi seviyorum...

10 yorum:

  1. iyi gezmeler makarnayı da afiyetle yiyin ellerinize sağlık ^_^

    YanıtlaSil
  2. büyüyorlar minik boylar hızla..maşallah Arda'ya:))
    makarna hele de ev yapması:)şimdiden afiyetler olsun:))))

    YanıtlaSil
  3. O bıcırığın büyümüşmü diye ölçülen ayaklarını ısırırım ben..:) çok yakışıklı olacak maşallah:) hediyede eminim beğenilmiştir..Ev yapımı makarnada süper..

    YanıtlaSil
  4. Pek çapkın buldum, ben bu küçüğü :))
    Bereketli olsun. Hissemi isterim. Ne lezzetli olmuştur, şimdi o. Makarna yanii.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz capkin evet hissen sakli hemen gel bitsede yaparim senin icin ayıpsın.

      Sil
  5. beğenmek ne kelime nefesim kesildi mutluluktan, bulutların üzerinde yürüdüm, iş yerinde açıp açıp herkese hediyelerimi gösterdim senin blogdan benim haykırışımı duyup bana bu güzelikleri hazırlayışını anlattım ve hepsi ornitorenkin önüne geçti yüreğinin güzeliği beni daha çok mutlu etti çok teşekkür ederim. o minicik ayaklılarıda çok çok öperim, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil