2 Şubat 2015 Pazartesi

karmakarışık 13


günlerdir yoktum buralarda 
özlemişim....


sebebi zeyno geldi teyzesine...


nasıl tatlı olmuş çat pat anlatıyor derdini




bulmuşken oynadım acık


Arda'ylada tabi...


kuzum geniz eti ameliyatı oldu 
kurtulduk inşallah 


çok yakıştı bunlar ama inşallah birdaha nasip olmaz...


evde izinliydim ameliyat sonrası oynaştık bol bol.


sevgi aktı damarlarımızdan


gözümüzden fışkırmış sanırım:)





kadir inanır bakışlım kadirizmin izinde...


buda kezban zeyno.


buda nine...


vakit buluncada keyif yapmayı unutmadım...
(Sonraki birkaç gün sivilceli dolaşma pahasına)

hepinizi seviyorum
daha gidip ne yemek yapacağıma karar vermeliyim mesai bitmek üzere 


hoşçakalın.

7 yorum:

  1. Gecmis olsun su damlasi gibi zeyno sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Hem geçmiş olsun. Hem de bol bol oyanyıp birbirinizden enerji almışsınız. Zeyno tiyatrocu olma ihtimali var mı?
    Maşallah çok şekerrr.:)

    YanıtlaSil
  3. çok geçmiş olsun naciyecim..çok tatlılar ama....bahtları güzel olsun kuzuların...

    YanıtlaSil