2 Temmuz 2015 Perşembe

Bir garip yetim...

                                                      

dün akşam geldi eve
uçamıyor çünkü çok küçük 
ağzının kenarından belli ne kadar bebek olduğu
annesinden ayrı düşmüş 
dün geceki uykusuzluk sebebimdir kendisi
yem yemiyor 
su içmiyor ölmesin diye gece gagasını açarak yumurta beyazı ve ekmek topları yedirdik
hiç kolay olmadı
çok uğraştık
ama çok sevdim ben onu
evin esas oğlu şaşkın bir kıskandı kafeste parendeler attı resmen.


Rabbim tüm yetimleri merkametli ellerle karşılaştırsın.



Bu gün de açlıktan ölmesin diye eşimle işe gitti kendileri birazdan gelecek biraz daha büyüyünce belki arda efruzla kreşe göndeririz:)

2 yorum:

  1. Allah sizden razı olsun ♥♥♥ Merhamet edene merhamet edilir. Oncağıza verdiğiniz bu emekler eminim boşa gitmez.

    İçtenlikle dilerim ki bu dünya güzeli yavru, kendi başına yemek bulacak hale gelinceye kadar hayata tutunur ellerinizde...

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. olmadı tutunamadı ama ben bir anne olarak elimden geleni yaptım.:(

    YanıtlaSil