25 Temmuz 2015 Cumartesi

Yeni yaşım



 Bugün benim doğum günüm 33 oldum yeni yaşım dan neler bekliyorum aşağıya listeledim
*yaşlanmayayim artık
*sağlık ve huzur
*daha cok guleyim az aglayayim
*ağlarken burnum ve kaşlarım kızarmasın
*daha cok gezeyimyeni yerler göreyim
*birazdaha büyüyeyim enime değil boyuma
*icimdeki cocuk beni terk etmesin
*cocuklar buyusun ama tatliliklari gitmesin
*bir arabam olsun lutfen Allahim
*işte hersey yolunda gitsin
*okul bitsin (yeniden universiteliyim)
*kış gibi yaz geceleride uzun olsun
*kres ve okul problemleri olmasin
*yasamdan lezzet alayim
*daha cok üreteyim
*bakimli olayim ama abartmayayim
*üç günlük. dünya da savas olmasin
*çocuklar aglamasin
*maaşlar artsın ama is değişmesin
....
Beyazın psikopat tiplemesi vardı eskiden bos havuza atlamani istiyorum ama ölmeni istemiyorum derdi o hesapbenim ki


Hoşçakalın

3 yorum:

  1. :) olsun yine de istemek gerek. Allah mutlaka bugun olmasa da yarin verir istediklerimizi. Mutlu yillar size.....

    YanıtlaSil
  2. Ćok güldüm sonuna;) sen çok yaşa emi? Hayırlı yaşlar..

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlısın Naciyecim ya....Ne dilemiş sen Rabbim gönlüne göre versin....Mutlu yıllar canımcım...

    YanıtlaSil